fbpx
Top

Ιστολόγιο

Bioenergia Fitness Center > Health Tips  > Οδηγός Επιβίωσης στο Lockdown2 : Μέρος 1ο | Food Tips

Οδηγός Επιβίωσης στο Lockdown2 : Μέρος 1ο | Food Tips

Το Lockdown ήρθε για δεύτερη φορά στη ζωή μας και θα μείνει για τις επόμενες εβδομάδες. Μέσα σε αυτό το διάστημα, μένουμε σπίτι & πρέπει να βρούμε τρόπους & λύσεις για να μην μένουμε στάσιμοι & να διατηρήσουμε την σωματική & ψυχική μας υγεία σε καλό επίπεδο. Σας παραθέτουμε μερικά διατροφικά tips που θα σας βοηθήσουν να μην πάρετε βάρος αυτή την περίοδο.

  1. Αποφύγετε τα πολλά και ενδιάμεσα σνακ.

Αυτά τα μικρά σνακ που βλέπουμε στα σούπερ μάρκετ φαίνονται λαχταριστά, αποτελούν όμως την κύρια πηγή αύξησης βάρους, ειδικότερα κατά την διάρκεια ενός lockdown που η σωματική δραστηριότητα είναι αισθητά μειωμένη. Αποφύγετε αυτού του είδους τα σνακ και προτιμήστε ένα φρούτο, μία μπάρα δημητριακών ή ένα smoothie, για να αποφύγετε τις «ανθυγιεινές» σκέψεις.

  • Περιορίστε το αλάτι, τους υδατάνθρακες και τα προϊόντα που περιέχουν ζάχαρη.

Είναι σημαντικό για τη διατήρηση του βάρους να μην καταναλώνουμε υδατάνθρακες που δεν μας προσφέρουν κάτι και προέρχονται από λευκό ψωμί, ζυμαρικά αλλά και προϊόντα με έντονο το στοιχείο της ζάχαρης, όπως μπισκότα, ντόνατς & κέικ.

Επίσης, το αλάτι (σε περισσότερη ποσότητα από αυτή που χρειάζεται) κατακρατά υγρά και κατά συνέπεια συμβάλλει στην αύξηση βάρους. Αποφύγετε προϊόντα με προσθήκη αλατιού ή μην προσθέτετε αλάτι σε γεύματα που ήδη περιέχουν.

  • Περιορίστε τα γεύματα μετά τις 8 το βράδυ.

Το σώμα μας μπορεί ευκολότερα να επεξεργαστεί τις τροφές που καταναλώνονται πριν την συνήθη ώρα του ύπνου. Αποφύγετε τα πολλά γεύματα μετά τις 8 το βράδυ, και προτιμήστε ένα ελαφρύ γεύμα μετά από αυτή την ώρα.

  • Μείνετε ενυδατωμένοι.

Το νερό είναι απαραίτητο για τον ανθρώπινο οργανισμό & χρειάζεται να μένουμε ενυδατωμένοι. Πίνοντας νερό όχι μόνο δεν είμαστε διψασμένοι & πεινασμένοι αλλά μένουμε μακριά από σνακ & διατηρούμε υγιή τα εσωτερικά μας όργανα & το δέρμα μας. Εάν θέλετε και κάτι διαφορετικό δοκιμάστε τσάι του βουνού ή χαμομήλι.

  • Καταναλώστε φρούτα & λαχανικά της εποχής.

Η διατροφή μας την περίοδο του lockdown, και όχι μόνο, πρέπει να περιλαμβάνει φρούτα και λαχανικά της εκάστοτε εποχής. Κάντε συνήθεια την κατανάλωση 2 με 3 φρούτων την ημέρα και φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά θα εμπλουτίσουν το σώμα μας. Μερικά από τα φρούτα και τα λαχανικά αυτής της εποχής είναι: ακτινίδιο, καρότο, λάχανο, μαρούλι, αχλάδι, μήλο, πορτοκάλι, ρόδι & σταφίδες.

Όμως η καλή διατροφή, όταν συνδυαστεί με βασική άσκηση, τότε το σώμα μας, εσωτερικά και εξωτερικά, είναι στα καλύτερά του.

Διαβάστε το δεύτερο μέρος εδώ

Μερίδιο

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου.